Історія Teka почалася в 1924 році, коли Карл Тільман заснував у Німеччині компанію з виробництва сільськогосподарської техніки і в перші роки орієнтувався на цей сектор.
Незабаром після цього він почав працювати з неіржавною сталлю, це був істотний крок вперед в історії корпорації.
У 1957 році до компанії приєднався Гельмут Кляйн в якості партнера. Саме тоді було створено назву й торгову марку Teka — від ініціалів її засновників, Thielmann & Klein.
З цього моменту почала продаватися продукти під маркою Тека. У ці часи Тека просто виготовляла звичайні раковини. Протягом наступних років успіх продукції дав Teka можливість розширити свій каталог кухонними плитами, печами та витяжками.
У 1964 році Тека заснувала виробництво в Іспанії і розпочала велику міжнародну експансію в наступні роки, спочатку в Європі та згодом і на інших континентах. Увесь цей період асортимент компанії зростав і досягав всесвітнього визнання завдяки дизайну і високоякісній продукції для кухонь і ванних кімнат.
Починаючи з 70-х років і на протязі більше 40 років бренд перетворився на одного з найбільших спонсорів спорту в усьому світі: співпраця з футбольним і баскетбольним клубом «Реал Мадрид», володіння гандбольним клубом, запуск команди велосипедистів, участь у ралі Париж-Дакар і навіть у зимових Олімпійських іграх.
У 2016 році Teka запускає лінійку побутової техніки Wish — це найбільша за розміром інвестиція в історії компанії, в результаті якої було оновлено дизайн продукції та оснащення фабрик.
У 2018 році Teka представила нове позиціонування та слоган Where life is cooked. Компанія здійснила найбільшу рекламну кампанію, що коли-небудь запускалася в історії Тека, з короткометражним фільмом режисера-номінанта іспанської премії «Гойя», Марини Сересеськи, а також музикою Гленна Джеймса Гансарда – лауреата премії «Оскар» за кращу оригінальну пісню к кінофільму. Teka співпрацює з Іспанським фондом Альцегеймера (Fundación Alzheimer España) в рамках цієї кампанії. Відео за місяць досягло 11 мільйонів переглядів, ставши рекордним у галузі.
На сьогоднішній день половина іспанських домогосподарств володіє щонайменше одним приладом Teka, а у всьому світі бренд присутній у більше ніж 100 мільйонів осель.